ליצירת קשר

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

    טיול מאורגן למרוקו 14 יום: מסלולים מגוונים לבחירה

    בזכות טיול מאורגן למרוקו 14 יום תצברו חוויות חדשות, תעשירו את עולמכם ותלמדו רבות על תרבות חדשה. הקיץ מתקרב ואתם מתכננים את הטיול הבא לחו"ל? אחד החגים הולך ומתקרב ואתם מעוניינים להעביר את החופשה במקום אקזוטי? כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר האינטרנט של חברת Morocco Tour, להתעניין במסלולים שהיא מציעה ולבחור באחד המתאים עבורכם.

    לאורך השנים האחרונות, התרבות וההיסטוריה המרוקאית לוקחים חלק משמעותי בחיינו: החל מהמימונה, הפיוטים ועד האוכל המשובח – אין ספק שמדובר בשפע מרשים ומרהיב. במקביל לכך, רבים מאתנו לוקחים זאת לשלב הבא ואף משתתפים בטיולים מאורגנים במרוקו. וזאת, כדי להכיר מקרוב את התרבות ואת ההיצע המרשים שיש לארץ זו להציע.

    במסגרת טיולים מאורגנים אלו, עומדים בפניכם מסלולים רבים במהלכם תוכלו לגלות מחדש את מרוקו. למה הכוונה? מסלולים אלו כוללים, בין היתר, את ערי המלוכה והסהרה: החל מביקור בקזבלנקה, סיור ברחבת המלך ברבט ועד ביקור בשווקים המסעירים של מרקש – תחשפו לתרבות עשירה ויוצאת דופן.

    במקביל לכך, קיימים גם מסלולים בהתאמה אישית. מתכננים לטוס למרוקו כקבוצה סגורה? הנכם שומרי מסורת ומקפידים על כשרות? מתעניינים במסלולי ג'יפים או אופניים? כך או כך, בחברת Morocco Tour, תוכלו לבחור במסלול המותאם בדיוק רב לבקשותיכם. מעבר לכך, המסלול ייבנה בהתאם למשך הטיול, לצד מקומות הלינה בהם תבקשו לשהות. כמו כן, אנו נצמיד לכם מדריך מנוסה ומיומן אשר ילווה אתכם לאורך כל אחד מימי הטיול. כך, תרכשו ידע רב על מרוקו בצורה חווייתית, מעמיקה ומהנה.

    לחשב מסלול מחדש

    מעוניינים לטייל באחד מהפסטיבלים של מרוקו? ברצונכם לתכנן טיול עומק בארץ מרשימה זו? בין אם מדובר במסלולים אלו או אחרים, אנו, ב-Morocco Tour, נשמח לסייע לכם להגשים את חלומכם – ולהכיר מקרוב את צדדיה הרבים של מרוקו. חשוב לציין כי חברה זו מנהל יחיאל חמו, מדריך וותיק ומנוסה יליד מרוקו. בזכות הבנתו המעמיקה, הטיולים המאורגנים אליהם תצאו יקבלו ערך מוסף – ללא ספק.

    ליצירת קשר

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ליצירת קשר

      השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

        קידום אתרים אורגני
        דילוג לתוכן